Creşterea vânzărilor şi conversiilor
 |
Promovări şi ofertare
Emailurile promoționale, cum ar fi oferte speciale, reduceri şi lansări de produse, pot stimula achizițiile şi pot creşte vânzările.
Încurajare la acțiune
Includerea de mesaje care încurajează la acțiune în emailuri, încurajează destinatarii să viziteze site-ul web, să facă o achiziție sau să se înscrie la un eveniment.
|
Îmbunătățirea relațiilor cu clienții
 |
Promovări şi ofertare
Oferă o modalitate directă de a comunica cu clienții şi de a menține relații pe termen lung prin furnizarea de conținut valoros şi relevant.
Fidelizare
Emailurile personalizate şi conținutul de calitate ajută la creşterea loialității clienților şi la menținerea acestora implicați.
|
Rendament ridicat cost-eficiență
 |
Costuri reduse
Comparativ cu alte forme de marketing, email marketingul este relativ ieftin. Nu implică costuri de imprimare sau poştale şi poate ajunge la un număr mare de destinatari.
Efort minim
Efortul este minim, randamentul ridicat. |
|
CUM FAC E-MAIL MARKETING CORECT?
Strategii eficiente de email marketing
-
Construirea şi întreținerea listei de emailuri: Asigurarea că destinatarii s-au înscris voluntar la lista de emailuri (prin formulare de înscriere pe site, landing pages, etc.) pentru a evita trimiterea de spam. Menținerea listei de emailuri actualizată şi curată, eliminând adresele inactive sau incorecte.
-
Crearea de conținut valoros şi atractiv: Oferirea de conținut valoros, informativ şi relevant pentru destinatari, cum ar fi articole de blog, ghiduri, ştiri şi actualizări despre produse. Utilizarea unui design profesional şi atractiv, care este compatibil cu diferite dispozitive şi platforme de email.
-
Optimizarea ratelor de deschidere şi click: Crearea de subiecte de email atractive şi intrigante pentru a încuraja deschiderea mesajelor. Includerea de încurajare la acțiune pentru a îndruma destinatarii către următorul pas dorit.
-
Crearea de conținut valoros şi atractiv: Oferirea de conținut valoros, informativ şi relevant pentru destinatari, cum ar fi articole de blog, ghiduri, ştiri şi actualizări despre produse. Utilizarea unui design profesional şi atractiv, care este compatibil cu diferite dispozitive şi platforme de email.
|
|